Warunki sprzedaży wysyłkowej:

1. Sprzedaż jest realizowana na podstawie zamówienia pisemnego dokonanego w naszym sklepie internetowym.

2. Aby dokonać zakupu należy się zarejestrować w oknie „Moje dane”. Prosimy o podanie dokładnych danych adresowych i numeru telefonu wraz z numerem kierunkowym – przed zrealizowaniem zamówienia jest ono weryfikowane przez nas telefonicznie w ciągu 3 dni! Każdy zarejestrowany klient ma dostęp tylko do swoich danych. Dane osobowe są chronione zgodnie z obowiązującym prawem.

3. Zamówienia są dostarczane pod wskazany w formularzu rejestracyjnym adres.

4. Istnieje możliwość dostarczenia przesyłki pod inny adres, np. jako prezentu – w tym celu prosimy o kontakt telefoniczny z naszym biurem.

5. Czas realizacji zamówienia do 10 dni od potwierdzenia telefonicznego.

6. Zamówienia niepotwierdzone telefonicznie nie są realizowane.

7. Czas oczekiwania na przesyłkę może ulec zmianie z powodu braków w magazynie lub innych okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia. Nasz klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.

8. Koszty przesyłki pokrywa zamawiający.

9. Można wybrać opcję przesyłki „za pobraniem” przekazem pocztowym lub na konto, można wpłacić przedpłatę na nasze konto (PKO BP S.A., I/O Centrum, VIII/O. Warszawa nr: 29 1020 1013 0000 0902 0004 6078) - wtedy po stwierdzeniu wpływu realizujemy zamówienie. Można też odebrać paczkę osobiście w naszej siedzibie w Warszawie po uprzednim uzgodnieniu terminu. Wówczas nie trzeba opłacać kosztów przesyłki !

10. Kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie dziesięciu dni od daty otrzymania zamówionego towaru.

Wszystkie pytania i wątpliwości prosimy kierować na adres: biuro@magtar.pl lub telefonicznie – 22 817 30 92 w godzinach 18.00 – 21.00 lub 515 088 192 (Magdalena Tarnowska) – przez cały dzień do 21.00.